sobota, 15 grudnia 2012

Winna Góra ?

Winna Góra
Od kilkunastu dniu na Sądecczyźnie zapanowała zimowa pogoda. Temperatury nocą spadały poniżej 10 stopni, śniegu napadało dość dużo, więc postanowiłem zamienić rower na narty biegowe. Zaplanowałem inaugurację sezonu zimowego krótką wycieczką na Winną Górę, która wznosi się na prawo od drogi krajowej Nowy Sącz - Stary Sącz, tuż przed mostem na Popradzie. Wszystko byłoby okey, gdyby nie odwilż, która w piątek zawitała w nasze okolice i kiedy w sobotę 15 grudnia wyruszyłem wałem wzdłuż Dunajca w górę rzeki, okazało się, że śniegu jest jak na lekarstwo. W efekcie trasę musiałem skrócić, a Winną Górę mogłem obejrzeć z wału.
 Załączam kilka zdjęć, z tej wyprawy, chociaż brak jakichkolwiek promyków, sprawił, że wszystko jest w odcieniach szarość.
Mój sprzęt narciarski :)
Widok na most na Dunajcu
Elektrownia wodna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz